O Slavia pojišťovně
Slavia pojišťovna má tradici již od roku 1868. Ve své samostatné historii přicházela a bude přicházet s inovativními pojistnými produkty.
Naše společnost chce být první volbou pro vybrané skupiny klientů, pro které má vždy nejvýhodnější pojistný produkt, který je vždy jednoduchý a snadno pochopitelný.
„ …. ústav náš po celou dobu své existence nepohybuje se na vyšlapaných stezkách jiných ústavů pojišťovacích, nýbrž hledíme ve všem přivésti potřeby ústavu v souhlas s potřebami časovými…“
Citát z výroční zprávy Slavie z roku 1880
5P Slavia pojišťovny
- Pojišťovna se silnou orientací na zákazníka
- Pojišťovna s vysokou inovativností
- Pojišťovna s dynamickým rozvojem
- Pojišťovna s profesionály ve svém oboru
- Pojišťovna s tradicí již od roku 1868
Mimosoudní řešení sporů a stížností
Spory mezi spotřebitelem a pojišťovnou mohou být vyřešeny soudní nebo mimosoudní cestou.
V případě neživotního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetové stránky: https://www.coi.cz/.
Dalším předmětem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v oblasti neživotního pojištění je Kancelář veřejného ochránce práv České asociace pojišťoven z.ú., se sídlem Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, internetové stránky: http://www.ombudsmancap.cz/.
V případě, že uzavřete smlouvu online a vyřešíte spor na základě smírné cesty, je možné využít také platformu pro řešení spotřebitelských sporů, která je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Se svou stížností se můžete obrátit na Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, webové stránky: http://www.cnb.cz/cs/index.html, který je orgánem pojišťovny.