jsme tady stále pro Vás a pokračujeme on-line nebo telefonicky a současně jsou naše pobočky připraveny poskytovat služby i osobně, a to na základě telefonní dohody a v otevírací hodiny uveřejněnéZDE.
Pokud potřebujete řešit škodu, kontaktujte naše CALL CENTRUM prostřednictvím e-mailu info@slavia-pojistovna.cz, nebo telefonicky na lince 255 790 111 od 8 do 18 hodin, nebo telefonicky kontaktujte svého makléře.
Ačkoliv máme dle usnesení vlády ze dne 14.března 2020 č.211 o přijetí krizového opatření, provoz na pobočkách Slavia pojišťovny a.s. omezen, abychom ochránili vaše zdraví a omezili šíření coronaviru, budou naše pobočky poskytovat služby po telefonní dohodě o času osobní schůzky. Kontaktní údaje a aktuální provozní dobu naleznete ZDE.
Další informace o možnosti řešení škod najdete ZDE, pro nové sjednání pojištění ZDE a pro další informace týkající se cestovního pojištění vzhledem ke koronaviru COVID-19 ZDE.