Vážení klienti, jsme tady stále pro Vás a Vaše požadavky jsme připraveni řešit on-line nebo telefonicky na zákaznické lince.

O Slavia pojišťovně

Slavia pojišťovna má tradici již od roku 1868. Ve své samostatné historii přicházela a bude přicházet s inovativními pojistnými produkty.
Naše společnost chce být první volbou pro vybrané skupiny klientů, pro které má vždy nejvýhodnější pojistný produkt, který je vždy jednoduchý a snadno pochopitelný.

„ …. ústav náš po celou dobu své existence nepohybuje se na vyšlapaných stezkách jiných ústavů pojišťovacích, nýbrž hledíme ve všem přivésti potřeby ústavu v souhlas s potřebami časovými…“

Citát z výroční zprávy Slavie z roku 1880

5P Slavia pojišťovny

  • Pojišťovna se silnou orientací na zákazníka
  • Pojišťovna s vysokou inovativností
  • Pojišťovna s dynamickým rozvojem
  • Pojišťovna s profesionály ve svém oboru
  • Pojišťovna s tradicí již od roku 1868

Mimosoudní řešení sporů a stížností

Spory mezi spotřebitelem a pojišťovnou mohou být vyřešeny soudní nebo mimosoudní cestou.

V případě neživotního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetové stránky: https://www.coi.cz/.

Dalším předmětem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v oblasti neživotního pojištění je Kancelář veřejného ochránce práv České asociace pojišťoven z.ú., se sídlem Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, internetové stránky: http://www.ombudsmancap.cz/.

V případě, že uzavřete smlouvu online a vyřešíte spor na základě smírné cesty, je možné využít také platformu pro řešení spotřebitelských sporů, která je k dispozici na  adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Se svou stížností se můžete obrátit na Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, webové stránky: http://www.cnb.cz/cs/index.html, který je orgánem pojišťovny.

Zde se zobrazí výsledky vyhledávání